czwartek, 18 listopada 2010

LISTOPADOWE CANDY ANIOŁOWE

Dziewczyny, kobiety, drogie koleżanki...narodzie płci żeńskiej, drogie odwiedzające!D:D
(Niezły wstęp, co nie???:D) A teraz serio...
Pewnie wiecie z własnego doświadczenia jak przyjemne jest czytanie wszelkich komentarzy na własnym blogu, ja też tak mam, że strasznie mnie cieszy jak chce Wam się komentować moje blogowe wypocinki :)) Tak sobie myślałam ostatnio w jaki sposób mogę się odwdzięczyć za Wasze słowa, obecność, miłe gesty ...Nie wymyśliłam niczego oryginalnego, pomyślałam tylko, że cukierkiem musi być coś co Wam się spodoba, piszecie mi w mailach, że jest taka jedna anielica która cieszy się Waszym szczególnym uznaniem...dostojna i łagodna, miła i sympatyczna...
Ogłaszam więc listopadowe CANDY w którym wylosować można Loretę...
Anioł pójdzie w Twoje dobre ręce pod warunkiem, że
- masz bloga,
- zamieścisz info o moim CANDY na swoim blogu  zamieszczając u siebie podlinkowane zdjęcie Lorety
- zamieścisz komentarz pod tym postem podając imię damskie. Imieniem tym zostanie ochrzczona kolejna anielica, a jakie to będzie imię i kto wylosuje Loretę o tym zadecyduje komputerowa, internetowa maszynka losująca, znana już chyba wszystkim.
Candy trwać będzie dokładnie do 6 grudnia do godz 24,00. Wtedy przyjdzie Mikołaj;))
Z pozdrowieniami:)

112 komentarzy:

  1. Jesteś niesamowita , twoje anioły to dzieła sztuki , zaglądając do ciebie stwierdzam ze bozia nie rozdawała talentu po równo albo stanęłaś dwa razy w kolejce.
    Co do imienia dla kolejnego aniołka to może Miranda .

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są Twoje anioły :)przekonałam się osobiście.Ja wyobrażam sobie subtelnego o imieniu Antonina.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja muszę coś wyjaśnić, nie tworzę moich aniołów, jestem tylko zaangażowana w poszukiwania nowego domu dla nich:)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie osoba która je tworzy została obdarowana ogromnym talentem.
    Zapisuje sie na candy a imie hmmm pasuje mi do niej Anna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Loreta jest śliczna!
    A może kolejna będzie Michalina?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie mogę! Wymyśliłam sobie imię a tu patrzę...Szydełkowe czary-mary mnie uprzedziły...no to ja drugie - Yoko już to napisała. No kruca! No to teraz muszę chwilkę pogłówkować, zwłaszcza, że kilka imion już maja Twoje inne anielice. To może Amelia? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Emma, Ernestka, Liwia ....
    kombinować dalej?
    W sumie to nie po to tutaj przylazłam, ale jak już jestem.... ;) takiego anioła mieć.... marzenia, te duże i t maleńkie ;)

    Dobra do rzeczy. Joasiu w sumie to chciałam wybadać sprawę i wyrazić nadzieję, że się spotkamy w Chorzowie 5.12 br. :) Jak również mam nadzieję, że anielice zabierzesz ze sobą i będę mogła te cuda zobaczyć na własne oczy :)

    pozdrawiam
    Ivonn

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja chcę aniołka ,jest taki piękny.
    A nastepna anielica to oczywiście musi być Niesia.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Anielica jest po prostu anielsko piękna, chciałabym ją i ja :)

    www.zaczarowaneszydelko.ofu.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. ach, a kolejny aniołek mógłby nosić imię hmm...Afonia

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam Ciebie serdecznie ! Przypadkiem trafiłam dziś na twój blog i nie żałuje tego! Przepiękne masz anielice !!! Też dołączam się do zabawy.. Proponuje NELLY

    OdpowiedzUsuń
  12. I ja chciałabym taki prezent na Mikołaja.
    A dla Twojego kolejnego cudownego dzieła proponuję imię Vanessa.
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowne anioły ;) ja też zapisuję się do zabawy, a imię - może Iris ?
    zapraszam również do siebie na candy www.aledro-kolczyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj!
    Loreta jest zachwycająca:-)
    Co prędzej ustawiam się w kolejce;-)
    A imię dla nowego anioła???
    Florentyna, rzecz jasna;-)))
    Przepadam za tym imieniem i to dlatego będąc Jolą na co dzień, w blogowym świecie zostałam Florentyną.
    A jeśli nie Florentyna, to może Marcelina?
    Też mi się podoba.
    Buziaki.
    Dzięki za odwiedziny u mnie i miłe słowa w komentarzach.
    Życzę fantastycznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wlasnie dzis do Ciebie trafiłam.
    Twoje anioły sa wspaniałe , zauroczyly mnie absolutnie ;-))))
    Chetnie wzmę udział w zabawie.
    A kolejne imię to może : Daniela albo Elena ....

    Info o Twoim Candy tutaj :
    www.kasiajewellery.blog.interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem u Ciebie pierwszy raz, ale zostanę na dłużej :) Anielica śliczna! Imię dla następnej.....może Magdalena Anna, jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Niech to będzie Georgina! Albo po prostu Zuzanna. Postoję w tej kolejce. Pozdrawiam: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. A może Faustyna?
    http://waiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieśmiało też się zapisuję, a imię dla Anieliny może Michalina chociaz nie wiem czy juz Michaliny u Ciebie nie było, pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też chcę anioła stróża!
    Proponuję piękne, słowiańskie imię: Dobrochna:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. i ja cichutko staję w kolejeczce, a imię może Mikolina ; ) gorąco pozdrawiam i zapraszam na moje Candy

    OdpowiedzUsuń
  22. Długo myślałam nad właściwym imieniem... jedyne co mi po głowie chodzi właściwego to Apolonia...

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak tak patrzę, od razu widzę ,że to Kordelia

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza wizyta i TAKI ANIOŁ...CUDNY !!!
    Może Twoja następna Anielica będzie nosiła imię
    Maura...M kolejna litera po L, a ponadto Maura wywodzi się od celtyckiego słowa mór - wspaniały.
    Zapisuję się z wielką radością na CANDY i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny!!!! Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękna aniołka, już planuję gdzie ją potawić;-)
    A kolejna może Suzanne??
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam aniołkowe klimaty one są takie delikatne subtelne, to i imie wg mnie powinno być delikatne.
    Ja dałabym imie Amelka, Blanka moje ulubione Diana,a jeśi psotnik to Balbina hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam sie :) tabaluu@wp.pl www.kolczykihandmade.pinger.pl imie to Maja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięęękny anioł, już marzę o tym aby mieć coś tak pięknego w domu. A może kolejny anioł będzie Juliettą?

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tez bardzo bardzo chce się zapisać.
    A imię jakie wymyśliłam to Anhelina :)
    http://maka-sol-woda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja chciałabym zobaczyć, jak spod Twoich dłoni powstaje Gabriela - wszak to imię iście anielskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to ja tez ustawiam sie w kolejce .Moja propozycja imienia to Desire

    Edyta z hobbyinietylko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Proponuję Julia, prosto i pięknie... jak każdy anioł...

    OdpowiedzUsuń
  34. ... i ja i ja śpieszę stanąć w kolejce po anioła
    serdeczności
    edyta

    ps.fantastyczny blog - gratuluję !

    OdpowiedzUsuń
  35. O rany! Jakim cudem ja Cię wcześniej nie znalazłam, skoro tu tak pięknie??? Ale lepiej później niz wcale. W kolejce na mus staję, a blog do ulubionych dodaję:)
    A jeśli chodzi o imię.... hmmmm. może Adela by aniołowi pasowało?
    Pozdrawiam z Moorlandowej krainy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. cudny no nie moge sie oprzec !! ustawiam sie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko jaka piękna ta Loreta!
    Mam bardzo fajną koleżankę, która ma na imię Faustyna:) A Faustyna ma śliczą córeczkę, ktrórej dała na imię Jaśmina...
    Oba imiona uwielbiam i zgłaszam jako propozycje imion dla Twoich przepięknych Anielic
    pozdrawiam serdecznie:)
    jola

    OdpowiedzUsuń
  38. Zaprzyjaźnionej z Aniołami nie może tu zabraknąć...więc zapisuję się i po cichutku marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka piękna! :) Zapisuję się, a moja propozycja to Marcelina!

    I zapraszam na candy do mnie: http://magdalenaart.blogspot.com/2010/11/sowie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczna Anielica! Następną nazwałabym Lawendula albo Lawender

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękna... jak na Anielicę przystało :D Chętnie się nią zaopiekuję :)
    Co do imienia, to proponuję Liliana...

    OdpowiedzUsuń
  42. Anielina piękna,więc ustawiam się licząc na cud.A imię.....może takie proste....Julia ?

    OdpowiedzUsuń
  43. Przepiękny anioł, z pewną nieśmiałością ustawię się w kolejce.
    A imię może: mnie najbardziej podoba się Marianna
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudny anioł, a ja anioły uwielbiam. Mam wielką nadzieję, że to mi się poszczęści w losowaniu :).
    A imię dla kolejnego anioła, to może ... Barbara (tak przy mikołajkach, moja mam też jest Basia :)).

    OdpowiedzUsuń
  45. Przepiękny klejnot z Tej anielicy:)
    Już się ustawiam:)
    Moje propozycje: Aurelia:))), Carmen,Suzanała, te dwa imiona maja dwie żywe "anielice" w naszym domu:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż dech zapiera i szczęka opada na widok tego cudeńka;)
    Emma, Delfina, Flora, Cecylia, Blanka, Dagmara, Łucja.......
    Pozdrawiam
    I
    ISZSONIIA5@GMAIL.COM

    OdpowiedzUsuń
  47. Milla. I nic więcej nie powiem. Moja córka Mila, taką właśnie minę robi, niewiniątka...

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne anioły! Chętnie przygarnę Lorettę. A dla nowej anielicy - oczywiście imiĘ ANIELA. :) Pozdrawiam! Sylwia
    Mój blog: http://mojkrzyzykowyswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Loretta jesr piekna. A dla nowej anielicy proponuje imie Natasza.

    OdpowiedzUsuń
  50. Loreta przecudna, proponuję Isabell

    OdpowiedzUsuń
  51. Wpadłam tu przypadkiem, szukajac anioła dla mamy, a tu niespodzianka;) Zapisze się - moze szczescie dopisze:)

    Dla Anioła imię? Trudna sprawa, sama nie nazywam swoich prac nawet, ale pierwsze co przyszło mi na mysl to Melicja:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ja też tu przypadkiem wstąpiłam, ale już jestem zachwycona, Loreta (gdybym ja wylosowała) byłaby podarunkiem dla Aniołka, którego mam w domu (a który czasami rogi pokazuje;) dla mojej córeczki. przydałby się taki widoczny Anioł stróż:))) Imię proponuję po prostu Anna:) I pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  53. I ja ustawiam się w kolejce za tym przepięknym Aniołem :-)
    A imię dla kolejnego proponuję Gabrysia a jeśli już takowa istnieje to Rysia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  54. BIAŁA MAŃKA... bo taki jakis cwany. serdecznosci- bj

    OdpowiedzUsuń
  55. zakocham się w twoich pracach, może dlatego że kocham anioły :) a imię może Elianka

    OdpowiedzUsuń
  56. Niesamowita jest ta anielica!! Dodaję się do kolejki proponując imię Hanna i zapraszam na moje słodkości również :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Kobieto, ależ Ty masz niesamowity talent w łapkach - GRATULUJĘ!!!
    Kolejnej piękności proponuję Zuzanna.
    A przy okazji zapraszam na candy i do siebie:
    http://blog.kaniewska.pl/

    OdpowiedzUsuń
  58. Piękny anioł;)Moze Andrea;)

    OdpowiedzUsuń
  59. anioł jest boski!!!!! proponuje dla następnego aniołka imię Lusia

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo rzadko biorę udział w Candy, ale Twój anioł mnie urzekł, jest taki........ulotny, eteryczny i tak cudownie pasował by do koloru mojego pokoju. Jako imię dla następnego anioła wybrałabym Melissa, kojarzy mi się ze spokojem, porannym rozleniwieniem i ulubioną herbatką moich chłopców najmłodszych :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ustawiam się w kolejce po tą przepiękną Anielicę!! Jest cudowna!!!!!
    A imię, które ostatnio bardzo pozytywnie mnie nastraja i proponuję dla kolejnego anioła to Amelia.
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  62. Anielica przecudnej urody. Przypomina szlachetną perłę i dlatego proponuję imię dla nowego anioła Margarites ( Małgorzata -jak ktoś woli po polsku).To także imię mojej córci :).
    Pozdrawiam i zapraszam na candy .

    OdpowiedzUsuń
  63. Ja też spróbuję szczęścia - piękny aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Nie będę oryginalna.. Twoja Anielica jest cudna.. trafiłam tutaj przypadkowo i jest u Ciebie tyle niesamowitych rzeczy.. jeżeli pozwolisz będę zaglądać.. jeszcze tylko imię .. niech będzie Heloiza... no cóż ciągle romantyczna jestem.. ale tylko po cichu..w głębi siebie..gdy nikt nie widzi..

    OdpowiedzUsuń
  65. śliczna! Niektórzy wypisali prawie cały kalendarz:)
    ...a ja nazwę imieniem Anioła z pewnych względów mi bliskiego :) - ktoś kiedyś ponazywał je po swojemu :)nie zagłębiam się w to kto, co dlaczego...ale odpowiada mi układ liter :)
    ... to imię to Achaiah Jak ktoś chce możę sobie w sieci poczytać
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  66. Najpiękniejszy anioł zimowy na świecie!!! Baaardzo bym chciala, żeby do mnie przyleciał:))

    OdpowiedzUsuń
  67. Kocham Anioły we wszelkiej Postaci... ten u Ciebie skradł moje serce, więc ustawiam się do niego w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  68. Przepiękna.....
    imię - Charlette ...... moja chrześniaczka ma tak na imię.może ona przyniesie mi szczęście tym CANDY

    OdpowiedzUsuń
  69. Nie przejdę obojętnie obok takiego cuda! Też staję w kolejce. Proponuję , aby następny miał na imię Joanka. I zapraszam do mnie na candy - do 11.12 - www.mojehafty.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Aniołek jest po prostu THE BEST!!!
    Cudo, dzieło sztuki ;)))
    Damskie imię dla aniołka na Mikołajki??? ... to może tak troszkę przekornie ... Śnieżynka - pomocnica i wnuczka Dziadka Mroza ;)))
    Oczywiście zgłaszam się! Zgłaszam!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Uwielbiam anioły, więc się zgłaszam. Moja córka ma nawet na imię Aniela, ale to chyba zbyt oczywiste imię dla anioła...
    pozdrowienia,
    kasia
    myziek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  72. Loreta piękna;-)
    Następna piękność może mieć na imię Klaudyna, Hiacynta czy Maja;-)
    Wpisz mnie proszę na listę do losowania!

    OdpowiedzUsuń
  73. Piękny aniołek...
    Ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Hmmm może Alma lub jak mój nick Lacrima?
    Po 2 latach używania nicka dowiedziałam się co oznacza. To łza a więc dla jakiegoś smutnego anioła jak najbardziej.
    Prześliczne Candy.
    Lecę umieścić info u siebie
    Pozdrawiam z Oslo Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  75. Anielica boska, a mi ostatnio prywatne ochronne skrzydła anielskie bardzo by się przydały. Propozycja imienia dla anioła - Maria Rita w skrócie Marita (jeśli będę miała córeczkę to właśnie tak jej dam na imię)

    OdpowiedzUsuń
  76. Lilianna - tak myślę, że będzie to super imię dla Anielicy:) Blog fantastyczny ! Cuda tworzysz! A ja jedno z takich cud chętnie przygarnę :)

    OdpowiedzUsuń
  77. cudna anielica...też chcę taka mieć :) Zgłaszam się do zabawy i proponuje imię Anna - jedno z najpiękniejszych imion na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  79. zgłaszam się a imię . hmm .może : Blanka

    OdpowiedzUsuń
  80. Jedna z najpiękniejszych anielic jakie widziałam! Cudo:) a kolejna może nosić imię Maya...

    OdpowiedzUsuń
  81. Cudowna! Zapisuję się w kolejce do niej.
    Moje imię do Małgosia, ale ja proponuję inne, takie które bardzo mi się podoba. Jest to Antonina.
    http://modliszkowatworczosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Taki aniol to MARZENIE!!!!! Dla mnie ona to Jozefina!

    OdpowiedzUsuń
  83. Jejku ale kolejka, Anielica jest przepiękna. Może bedzie moja. Proponuję Amelka

    OdpowiedzUsuń
  84. Cudne anioly! Nie zastanawiam sie dluzej i sie zapisuje.Jak chodzi o imie to stawiam na Antonine.

    OdpowiedzUsuń
  85. i ja ustawiam się w kolejce po to cudo! a imię dla anioła - może po prostu Anielka? pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  86. CUDNY ANIOŁ!!!!!!!!!!!!!
    grzecznie stawiam się w kolejce,
    jestem pod wielkim wrażeniem!:)
    filomenka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. podłamało mnie, bo wiem, ze szanse sa marne, ale dla takiego widoku warto próbować.
    A co do imienia następnego... wiem, ze to które podam nijak ma się z aniołami :) ale dla mnie to najwspanialsze marzenia, ciepło domowego ogniska, cudowne dzieciństwo. I powiem jeszcze, że gdyby się okazało, że wygrałam i następna anielica dostałaby to "moje" imię to chciałabym ją do iebie kupić :)
    A imię to brzmi : EWA :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  88. Twoje anioły są przepiękne, cudnie byłoby mieć jednego u siebie. A co do imienia, to może Helena, jak piękna Helena z Iliady.

    OdpowiedzUsuń
  89. Tyle chetnych ale tez sie dopisze na koniec, ja proponuje takie lekko ekstrawaganckie, ktore kojarzy mi sie z kobieta spontaniczna i odwazna LADY MARMALADE ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  90. Marzenia ściętej głowy.Anielica na pewno nie ziemska:)

    OdpowiedzUsuń
  91. jejku jak ja kocham anioły, więc się ustawiam w kolejce:):)

    OdpowiedzUsuń
  92. a zapomniałam dodać imie LUKRECJA

    OdpowiedzUsuń
  93. piękna anielica :)
    wybieram imię - Marietta :)
    pozdrawiam
    http://przykubkukawy.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  94. I ja chce wybieram imię Princessa :)
    www.szydekoweisnpiracje.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  95. Ale piękny Anioł a raczej Anielica wow!!! Sama chciałabym mieć takiego. A imię... może... Emiliana? Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  96. Anioł o imieniu Anas? Czemu nie :)

    Piękna jest ta anielica

    Pozdrawiam

    mój blog - http://szydelkowa-ana.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  97. Moje propozycje to: Natanaella i Michaella.
    Zapisuję się w kolejce. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  98. Ah, she's sooo cute! Fantastic! An active link is on my left side bar here http://klik-leisure.blogspot.com/

    Next creation... may be Varvara or Stefania?

    OdpowiedzUsuń
  99. Przepiękna!!!
    Anielsko przepiękna ;)
    Zapisuję się chętnie, a imię dla następnego cuda proponuję Anielka

    OdpowiedzUsuń
  100. Lepiej późno, niż wcale :)
    Dopiero tu zaglądam, a tu tak cudeńki Aniołek !
    Nie można się oprzeć pokusie aby nie spróbować powalczyć o niego, choć kolejka spora się ustawiła :) Imię może nietypowe ... Lilijanna ?:)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  101. od dawna marzę, żeby stać się posiadaczem takiego tildowego aniołka! Ustawiam sie więc w kolejce i cierpliwie czekam na losowanie (moim zdaniem) Amelii :-)!

    OdpowiedzUsuń
  102. What a wonderful and generous giveaway! I love it! The next name for your Angel could be Lolita :)
    I'll be glad if you stop by and take a look at my angels ;)))
    http://juna-art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  103. Boskie są Twoje Aniołki, zakochałam się... :) Szkoda że nie mam bloga, bo na pewno info o Twoim aniołkowym candy znalazłoby się na pierwszej stronie :)
    Swoją drogą walka o takie candy jest dobrą motywacją do założenia swojego bloga...
    Może chociaż przysłużę się imionkiem- więc proponuję: Kalusia :)

    OdpowiedzUsuń
  104. oddam co zechcesz za tego anioła!
    a imię... Laura? moim zdaniem jest wystarczająco dostojne dla Anioła, a zarazem ma w sobie odrobinę zawadiaki ;) taki anioł z diabełkami w oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  105. Cudny Anioł :)
    Bardzo chętnie stanę na końcu tej dłuuugiej kolejki :)
    Imię proponuję... Julita :)

    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  106. Jaka ona piękna! Aż nie sposób się nie skusić...
    Proponuję dość oryginalne imię... Ligia. ;)
    Ściskam ciepło.

    OdpowiedzUsuń