poniedziałek, 24 maja 2010

Nowa zabawa blogowa...

Siedzę sobie dość późną nocką, a ponieważ nie mam aktualnie niczego innego do roboty, wpadam w sidła sieci i odkrywam nowe atrakcje blogowe. Gro osób uległo mozaikom z flickr'a- ja, widząc jak fantastycznie kolorowe układanki można stworzyć odpowiadając na 12 prostych pytań, postanowiłam pobawić się również:))Zachęcam Was do tworzenia własnej tożsamości wg flickr'a:D Fajna zabawa.
Moja mozaikowa tożsamość

Zasady:
Odpowiedz na poniższe pytania
1. Jakie jest twoje pierwsze imię?
2. Jakie jest twoje ulubione jedzenie? - 
3. Do jakiej szkoły chodziłeś?
4. Jaki jest twój ulubiony kolor?
5. Kto jest twoim idolem?
6. Ulubiony napój?
7. Wymarzone wakacje?
8. Ulubiony deser?
9. Kim jesteś lub chcesz być? 
10. Co kochasz?
11. Jedno słowo, które Cie określa. 
12. Imię na blogerze 
Następnie wstukaj swoje odpowiedzi w wyszukiwarkę na http://www.flickr.com i wybierz po 1 fotografii z wyłącznie pierwszej strony. Adresy URL wybranych fotek skopiuj w odpowiednie pola tutaj. Pamiętajcie żeby w mosaic maker nastawić sobie 4 kolumny (Columns)  i 3 wiersze (Rows). Wciskamy Create i gotowe.  



5 komentarzy:

  1. Rzeczywiście, zabawa przednia!:) Zwłaszcza zgadywanie, jakich twórca mozaiki udzielił odpowiedzi:)
    Oto moje propozycje:
    1. Coś wyrafinowanego - hmmm, Honorata? Nie, to to "h" z harfy mi tak sugeruje początek! Maria
    2.Proste!:) Truskawki!
    3.O, rany... I Liceum Ogólnokształcące w Dąbrowie Górniczej
    4.Karmelkowy:)
    5. To jest trudne! Meduzy... Hmmm... Edyta Górniak?
    6.Jarzębiak:D
    7. Majorka
    8. Proste! Torcik z owocami i bitą śmietaną
    9. Eee, diler samochodowy?
    10. Słodkie, wakacyjne lenistwo:)
    11. Delikatność
    12. A to proste! Tygrysica;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jasnobłekitna- rozwaliłaś mnie-:D:D:D
    ps. To nie Górniak tylko Sting- żądło, meduza- logiki trochę i się pogubiłaś:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszak mój zegarek nie chce sięzgodzić na zdjęciowe patchworki, ale i tak zabawę mam przednią, a wyszło mi z tego to:
    1- Meluzyna, zupa gochowa doprawiona jakimś zielem, 3 - coś nieziemskiego i trudnego do pojęcia czyli coś z matematyką i muzyką (bo to w parze chadza),4 - kolor letni, 5- Tu nie mam co sobie pozwalać bo już wiem, że Sting (dla mnie też rewelka zwłaszcza w rózy pustyni i paru innych, których namiętnie słucham), 6-dzięciołówka????? hmmm piłam już kukułkówkę, żubrówkę, czeczotkę, krówkę, ale dzięciołówka to nowość, 7- na Bergamutach, z dala od rzeczywistości, 8- no jak to co? widać jak byk, że coś maleńkiego na ząb z odrobiną luksusu i delicyjnych rokoszy, 9- posiadaczką sensownego kierowcy, który się nie będzie czepiał o byle zadraśnięcie lakieru. 10 - tajemnicę i dostojność, 11 - natura, 12 - żeby się nie powtarzać to pussycat.(ale oni chyba lata temu byli na liście przebojów - Lejdik Ty dalej spiewasz????
    Jak się pomyliłam to "myszy z tym" ;) Zabawa super.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za świetną zabawę:)
    Mi wyszło tak:http://mojemonikowo.blogspot.com/2010/07/moja-mozaika.html

    OdpowiedzUsuń