niedziela, 16 maja 2010

NadiArt...Galeria

Moje koleżanki nie są nudne, każda z nich jest barwną postacią, każda ma swoje rozliczne talenty, niektóre są tak sprytne, że potrafią nawet wodę na herbatę przypalić oraz zapomnieć o odebraniu dziecka z przedszkola:)) Dzisiaj będzie o mojej koleżance Artystce 
Artystka nosi się w fioletach, pije tylko herbatę, używek nie stosuje absolutnie żadnych, ma bogatą wyobraźnię i jeszcze bardziej bogate wykształcenie…Imponuje mi tym, bo jest jedyną w moim gronie osobą która ukończyła Uniwersytet Moskiewski i to na wydziale projektowania odzieży!! Dzięki Jej umiejętnościom pół naszego miasta może sobie pozwolić na luksus chodzenia w oryginalnych ciuchach, doskonale uszytych. Drugie pół musi się ustawić w kolejce, terminy oczekiwania są naprawdę długie i nie ma żadnych znajomości w kolejce;))
Artystka ma zdolność do zjednywania sobie ludzi, otwarta, wrażliwa, prawdziwa słowiańska dusza. Prócz szycia- moja koleżanka projektuje biżuterię, maluje obrazy własne, świetnie kopiuje mistrzów. Namówiłam Ją do założenia własnego bloga, same spójrzcie- jak świetne prace tworzy, wszystko co wyjdzie spod jej rąk jest oryginalnym dziełkiem.

                                                      Galeria NadiArt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz